فروش باتری ماشین به صورت عمده

امداد باتری اردبیل به عنوان نماینده رسمی باطری های ایرانی و کره ای، مرکز توزیع و فروش عمده باتری اتومبیل از جمله باتری صبا، سپاهان، آذر، برنا و … و نیز فروش باتری به صورت جزیی و خرده به مشتریان می باشد.

این مرکز آماده همکاری و عقد قرارداد با کلیه شرکت ها، سازمان ها، نهاد و ارگانهای دولتی و شرکت های بخش خصوصی در زمینه فروش و تامین باطری به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب می باشد.

کلیه باتری های عرضه شده در این مرکز، دارای گارانتی معتبر می باشند. جهت سفارش باتری به صورت عمده یا جزئی، با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

فروش عمده باتری خودرو در اردبیل

پیش از آن که برای خرید باتری ماشین چه به صورت تکی و چه به صورت عمده اقدام کنید، در نظر داشتن یک سری فاکتورها الزامی است. در حال حاضر برندهای تولید کننده باتری به صورت گسترده در حال فعالیت هستند، اما باید بدانید که بین آن­ها وجه تمایزهای زیادی وجود دارد. برای آن که خرید باکیفیتی داشته باشید، لازم است فاکتورهایی همچون معتبر بودن برند، تولید باتری­ها بر اساس استانداردها و علم روز و … را مد نظر قرار دهید.

علاوه بر این مورد فروشگاه فروش عمده باتری ماشینی را در این میان انتخاب کنید که با نمایندگی­های برندهای معروفی کار کند و نسبت به دیگر فروشگاه­های عرضه‌کننده، قیمت مناسب و تحویل به موقع را نیز در صدر مهم­ترین خدمات خود قرار داده باشد.